کنفرانس پراک- حرکتی قابل حمایت و دلگرمی.

برای اطلاع از جدیدترین مطالب منتشره شده، به صفحه  «مطالب جدید» مراجعه شود.

به وبلاگ «ما بنکی ها» خوش آمدید.

وبلاگی برای دور هم جمع شدن ما بنکی ها ( و دیگر علاقمندان) و اطلاع از اوضاع و احوال  مملکت و جهان بدون سانسور و فیلتر. در این وبلاگ مطالبی برای اهل بنک، کنگان، دیر، جم و ریز و عسلوبه و  دیگر علاقمندان منتشر می کنم.

 در اینجا از خودم چیزی نخواهم نوشت، اما سعی میکنم مقالات، طنز، جوک و اخباری را  منتشر کنم که از جاهای مختلف، از طریق ایمیل یا در وبگردی های خودم،  به آنها می رسم. مطالبی که گاهی به دلیل فیلتر و سانسور دسترسی به آنها برای همه آسان نیست. بعبارت دیگه این وبلاگ یک پادزهری در مقابل مغزشویی  ما بنکی ها و دیگر مردمان منطقه و علاقمندان می باشد. پس لطفآ به دوست و آشنا معرفی کنید.

این وبلاگ دارای چندین بخش می باشد. لطفآ بسته به میل، سلیقه و حوصله، به بخش مورد علاقه خود در وبلاگ مراجعه کنید.

 ااگر بدنبال مطالب خاصی هستید خبر دهید.

پاسخی بگذارید

